O dywanach

ze. Dzięki wyczyszczeniu żaluzji i przetarciu szyby wewnętrznej w domowym pomieszczeniu może od razu zrobić się nieco jaśniej i przyjemniej. Trzeba przecież mieć na uwadze fakt, że zwłaszcza w tych domach, w których używa się cent

O dywanach pranie kanap wrocław

Czyszczenie żaluzji

Żaluzje okienne czyszczone są zwykle podczas mycia okien, jednak w okresie zimowym żaluzje wewnętrzne mogą być czyszczone niezależnie od pogody panującej na dworze. Dzięki wyczyszczeniu żaluzji i przetarciu szyby wewnętrznej w domowym pomieszczeniu może od razu zrobić się nieco jaśniej i przyjemniej. Trzeba przecież mieć na uwadze fakt, że zwłaszcza w tych domach, w których używa się centralnego ogrzewania węglowego, na żaluzjach może osadzać się kurz i pył. Dlatego podczas mycia żaluzji na pierwszym miejscu trzeba będzie je wyczyścić, a następnie wypolerować. W tym celu będzie można wykorzystywać różne środki do czyszczenia żaluzji dostępne w sklepach. Należą do nich na przykład popularne środki do ścierania kurzy.


O sedesie

Dla zwiększenia komfortu użytkowania, a także ze względów higienicznych, na krawędź muszli zazwyczaj opuszczana jest deska sedesowa, zwana także deską klozetową lub - w języku potocznym - sedesem1.

Jest to siedzisko w kształcie obręczy odpowiadające wymiarami górnemu obrysowi muszli klozetowej. Deska sedesowa może być złożona z dwóch połączonych ze sobą części: siedziska i pokrywy, umożliwiającej zamknięcie miski. Deska i pokrywa są mocowane na wspólnych zawiasach których nieruchoma część jest połączona z miską klozetową. Wykonana może być z tworzywa sztucznego (ABS, duroplast, PVC), drewna, HDF, stali nierdzewnej i innych.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Muszla_klozetowa


Zaangażuj domowników

Jeżeli nie lubimy sprzątać, a naszego partnera dręczy ten sam problem, to warto wspólnie go rozwiązać. Nasz dom w końcu nas reprezentuje przed innymi ludźmi, a nie chcielibyśmy wypaść na osoby niechlujne i niezdolne do zadbania nawet o swoją własność. Utrzymywanie porządku to ostatecznie obowiązek, chociaż tego nienawidzimy. Dobrym pomysłem będzie rozdział miejsc do sprzątania ? w ten sposób skrócimy czas pracy. My zajmujemy się parterem, a ukochany piętrem czy na przykład podział na kuchnię i łazienki oraz salon i inne pomieszczenia to jedynie kwestia tego, jak się umówimy. Ważne jest to, aby dokładnie nakreślić zadania. Inna propozycja to zmienianie się co tydzień ? pierwsza i trzecia sobota miesiąca przypada nam, a drugą i czwartą zostawiamy dla sympatii. W ten sposób zyskujemy dwa tygodnie wolne od nielubianej czynności, co sprawia, że trudniej jest przekonać siebie i współlokatora do tego, aby zignorować mycie i odkurzanie oraz inne czynności związane ze sprzątaniem.



© 2019 http://transport.malbork.pl/