Social media - moda, czy nowy kanał pozyskiwania klientów

mO kosztach i zyskachKoszty prowadzenia promocji firmy w internecie mogą być różne. Nie jest sztuką przeinwestować w tym zakresie - można wydać nawet kilka tysięcy miesięcznie,...ale nie uzyskać odpowiednich rezultatów sprzedażowy

Social media - moda, czy nowy kanał pozyskiwania klientów social media dla firm
Wykorzystaj social media do tego, żeby pozyskać nowych klientów. Wejdź na lepszy poziom kontaktu z klientami, zadbaj o znaczenie twojej firmy w internecie. Chcesz wiedzieć więcej?

O kosztach i zyskach

Koszty prowadzenia promocji firmy w internecie mogą być różne. Nie jest sztuką przeinwestować w tym zakresie - można wydać nawet kilka tysięcy miesięcznie,...ale nie uzyskać odpowiednich rezultatów sprzedażowych. Warto uważać zwłaszcza na kwestie związane z mediami społecznościowymi - na szczęście już napompowane oczekiwania zaczynają przygasać, ale moda na firmowy fanpage kosztowała niektóre firmy zbyt dużo. Warto w to w ogóle inwestować?Warto. Ale podtawą jest dobrze dobrana strategia!


Media społecznościowe - lepiej prowadzić samodzielnie, czy zlecić?

Bardzo dobre pytanie. Warto inwestować w outsourcing promocji firmy w mediach społecznościowych, czy też może lepiej zrobić to samodzielnie? Małe firmy są zazwyczaj zarządzane w ten sposób, że właściciel robi jednocześnie kilka rzeczy - jest menadżerem, specjalistą w swojej dziedzinie, księgowym, itd. Tacy przedsiębiorcy mają naprawdę dużo na głowie, więc mogą zwyczajnie nie wygospodarować czasu na samodzielną promocję w kanałach SM. No i - mogą nie mieć pojęcia w jaki sposób to zrobić, i czy to będzie dla nich dobre rozwiązanie. W takim wypadku zdecydowanie się na skorzystanie z usługi zewnętrznej firmy może się bardzo opłacać. Wszystko zalezy od budżetu oraz od tego, co właściwie chcemy osiągnąć promując swój biznes za pomocą social media.


Dla jakiego biznesu promocja w SM?

Social media jest dla wszystkich? Jest część prawdy w tym stwierdzeniu, ponieważ jeśli masz małą firmę - prowadzenie działań promocyjnych w mediach społecznościowych może się opłacać. Jeśli masz średnią, lub dużą firmę to obecność na platformach społecznościowych będzie dobrze widziana przez klientów (zarówno obecnych, jak i potencjalnych). Jednak nie każdemu można polecić ten sposób promocji.


Social media to nie tylko Facebook

Wybór platformy social media to bardzo ważna sprawa strategiczna. Obecność dużej liczby użytkowników nie powinna być decydującym kryterium wyboru. Każdy serwis rządzi się swoimi prawami i zbiera inne grupy docelowe. Tak więc zanim postawisz wszystko na przykład na Facebooka, zorientuj się, czy działalność Twojej firmy nie będzie efektywniej prowadzona na przykład na Google+. Jeżeli materiały graficzne są sposobem na promocję Twojej firmy, to pomyśl o serwisach zakładkowych - takich jak Pinterest, lub o modnym ostatnio Instagramie.


Co wie Wiki o Facebooku?

Facebook ? serwis społecznościowy, w ramach którego zarejestrowani użytkownicy mogą tworzyć sieci i grupy, dzielić się wiadomościami i zdjęciami oraz korzystać z aplikacji, będący własnością Facebook, Inc. z siedzibą w Menlo Park. W styczniu 2014 liczba użytkowników na całym świecie wynosiła około miliarda, a co miesiąc wgrywanych jest ponad 1 mld zdjęć oraz 10 mln filmów, których obecnie jest 265 miliardów4. Średni wiek użytkownika serwisu to 22 lata4. Dane zgromadzone na Facebooku to ponad 980 petabajtów, co 24 godziny przybywa ponad 0,5 petabajta5.

Projekt został uruchomiony 4 lutego 2004 na Uniwersytecie Harvarda (w stanie Massachusetts) i był początkowo przeznaczony przede wszystkim dla uczniów szkół średnich i studentów szkół wyższych (college?ów, uniwersytetów). Jego głównym autorem jest Mark Zuckerberg (obecnie pełni on funkcję CEO). Serwis zatrudnia ok. 1000 pracowników (stan na sierpień 2009)6. Planowane przychody przekroczą 150 mln USD (2008)7. We wrześniu 2009 założyciel Facebooka poinformował na swoim blogu, że Facebook po raz pierwszy przestał przynosić straty i zaczął pokrywać swoje koszty operacyjne oraz inwestycje w nowe serwery.

W marcu 2008 autor portalu, 23-letni Mark Zuckerberg, plasując się na 735. miejscu rankingu Forbesa zestawiającego najbogatszych ludzi świata, został najmłodszym miliarderem świata (1,5 mld USD)78.

W październiku 2010 na ekrany kin wszedł film The Social Network ukazujący historię portalu Facebook (pierwotnie TheFacebook) i jego założycieli. W zakończeniu filmu podano szacunkową wartość portalu i wynosiła ona 25 miliardów dolarów.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Facebook



© 2019 http://transport.malbork.pl/